مسداک
سامانه مشاوره نوین پایان نامه، پروپوزال و پروژه ی مسداک

انجام پایان نامه، انجام پایان نامه ارشد، انجام پایان نامه دکتری

مسداک قوانین قرارداد

قوانین قراداد دو طرفه بین مشاور و کارفرما و مسداک

شرایط و ضوابط با کارفرما یا دانشجو

  • هر قسمت پروژه به صورت تایپ شده در باکس پنل شخصی کارفرما به دو صورت PDF و WORDتحویل داده خواهد شد.
  • کارفرما موظف است پس از تحویل هر قسمت حداکثر 5 روز نسبت به واریز مرحله بعد اقدام نماید.
  • تحویل فصل پیاده سازی(تحلیلی، شبیه سازی و یا آماری) همراه با جلسه توجیهی و مشاوره خواهد بود و قبل از دفاع پایان‌نامه، تا دو جلسه رایگان و توسط استاد مشاور برگزار خواهد شد.
  • بر اساس آیین‌نامه مسداک طبق باکس فرم قرارداد و هزینه ها واریز هر قسمت که توسط کارفرما انتخاب شده قبل از شروع انجام خواهد شد.
  • تحویل کار به دانشجو،و یا برگزاری جلسات آموزشی توجیهی بعد از تسویه‌حساب کامل انجام می‌گیرد.
  • چنانچه در هر مرحله، قبل از اتمام زمان نهایی تحویل پروژه، کار به صورت یک‌طرفه از سوی دانشجو لغو شود مبالغ پرداخت شده توسط دانشجو عودت داده نمی‌شود.
  • در صورت عدم پاسخگویی استاد یا دانشجو به تلفن یا ایمیل پس از دو بار اخطار قرارداد با شخص خاطی خود به خود لغو خواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی مورد قبول نخواهد بود.
  • در صورت هر گونه سهل‌انگاری و عدم پیگیری توسط دانشجو که منجر به تمدید زمان قرارداد شود به دلیل محدودیت استاد از پذیرش سایر قراردادها قیمت توافق شده به 20 درصد افزایش می‌یابد و دانشجو حق هر گونه اعتراض را از خود سلب می‌نماید.
  • دانشجو یا کارفرما موظف می‌باشد پس از دریافت کار بازخور(اعم از تایید بخش، اصلاحیه یا سوال) مربوطه را ظرف مدت 2 هفته در باکس فایل های دریافتی وارد نماید و این باکس پس از این مدت به صورت اتوماتیک برداشته خواهد شد و این امر به منظور تایید بخش مربوطه خواهد بود.
  • در صورت داشتن بیش از یک مرحله اصلاحیه، با وارد کردن هر اصلاحیه به بخش مربوطه زمان ارسال بازخور تمدید شده و از زمان ارسال اصلاحیه مرحله قبل محاسبه خواهد شد.بدین معنی که هر چند مرحله اصلاحیه مورد قبول است با این شرط که فاصله زمانی بین هر مرحله بیش از 2 هفته نشود.

شرایط  و ضوابط با پیمانکار یا مشاور

  • تسویه با استاد منوط به دادن تأیید مکتوب کار از سوی دانشجو می‌باشد.
  • زمان تسویه با استاد بر اساس اولویت‌بندی مشخص شده ی واحد حسابداری و ترتیب ورود تسویه‌ها می‌باشد.
  • طبق آیین‌نامه جهت ضمانت حسن انجام کار، کارت شناسایی معتبر یا سفته از استاد اخذ می‌گردد.
  • چنانچه در هر مرحله قبل از اتمام زمان نهایی تحویل پروژه، کار به صورت یک‌طرفه از سوی استاد لغو شود، پس از هماهنگی با واحد حسابداری هیچ‌گونه پرداختی به استاد بابت کارهای تأیید شده صورت نمی‌گیرد.
  • در صورت عدم پاسخگویی استاد یا دانشجو به تلفن یا ایمیل پس از دو بار اخطار قرارداد با شخص خاطی خود به خود لغو خواهد شد و هیچ‌گونه اعتراضی موردقبول نخواهد بود.
  • در صورت هر گونه سهل‌انگاری استاد، مؤسسه از تیم تخصصی اساتید جهت جبران زمانی انجام پروژه استفاده نموده و موظف به تحویل به موقع کار به دانشجو خواهد بود.

پیشنهاد مسداک این است که قبل از انتخاب مشاور برای انجام پروپوزال و انجام پایان نامه قوانین را مطالعه بفرمایید.

( 255 ) به این مطلب امتیاز دهید
مسداک22 اردیبهشت 1395